Herkese Merhaba

Bugün aynı serinin 
 Bende birbirine zıt yorumlarına sahip
İki maskesinden söz edeceğim...


MİSSHA
BLACK GHASSOUL

TİGHTENİNG MASK
VE
PEEL-OF NOSE PACK

Öncelikle Missha markasına
 Bu denli hayran olmamda ki sebep
 kesinlikle sık sık indirime giren resmi web sitesi 
Ve
 Siparişimi bol tester cömertliğine uğramış kutumla
 En fazla 2 gün içerisinde adresime getirmesi.
Dikkat
Sağladığı alışveriş kolaylığı kesinlikle bağımlılık yapıyor :)


 Öncelikle Tightening Mask'esinden başlıyorum.
Fiyat 38.90

Maskemizin vaatti

Gözenekleri sıkılaştırması ve yağlanmayı azaltması...

Bunlar üzerinde konuşursam...

Aldıktan sonra bir kaç ay haftada bir gün şeklinde 
Düzenli olarak kullandım 
ki...
Düzenli kullanılmayan hiç bir üründen
Beklenti halinde olmuyoruz dimi :)

Sonra gerçekten cildimde ki gözenekli bölgelerin

 Daha gergin olduğunu gördüm.

Her cildin bölgesine göre gözenek yoğunluğu farklıdır

O yüzden ben en yoğun olan burun kenarlarımda ciddi sıkılaşma ve fark gördüm 
Sizin memnun kaldığınız bölge farklı olabilir.
Ben bu maskeyi cildimden çıkardıktan sonra 
Resmen parmaklarımla cildimde buz kayağı yapıyorum :)
O kadar güzel pürüzsüz ve nemli...
Yağı resmen emiyor:)
Bu ürün düzenli kullanımda bu görünümü kalıcı kılıyor
Yağlanmayı azaltıyor.
Yağlı ciltliler kesinlikle bakmalı.
Şuan 15 de bir bu maskeyi kullanıyorum.
Cildim bu ara iyi durumda 
Ama siz haftada bir gün olarak kullanabilirsiniz... 
Ve tüyo :)
Sivilcem çıktığı zaman yada kızarıklık başladıysa
O bölgeme bu ürünü uygulayıp
Yatıyorum
Sabah uyandığımda kızarıklığım gitmiş,
Yerleşme sürecinde olan sivilcem de yok olmuş oluyor...
Deneyin  :)


Peel of-Nose pack ürününe geçiyorum
Fiyat 35.00

Vaat
30dk kullanımdan sonra uygulandığı bölgede siyah nokta bırakmayacağı... 
Peh.
30 dk değil 1 saat bile beklettim
 Burnumda tek bir siyah nokta bile yerinden oynamadı...
Birde tüm siyah noktaları temizlediği konuşuluyor.
Ve katti bir şekilde kendi sitesindeki bu ürünün before-after
Görsellerine inanmayın
Ben inandım sonuç
Elde sıfır...
Yani ciddi anlamda berbat bir ürün
Uhu gibi bir yapıya sahip
Sürmek inanılmaz zor...
3 kere kullandım 
Kesinlikle çene burun alın 
Hiçbir bölgede yararını görmedim.

Ve bu kadar...

Çok fazla kelimelere boğmadan kısa ve net
Kullanıcı yorumlarımı sizlere sunmak istedim.
İnşallah fikir olabilecek bir yazı olmuştur...

Not;

Şuan yılbaşı indirimi var sitede, %20 sanırım.
buraya tıklayarak bir göz atın derim :)

Ve küçük bir uyarı...

Her zaman titizlikle kozmetik ve bakım ürünlerimizin son kullanma tarihini takip edelim...  

Sevgilerimle...






23 yorum: