Herkese Merhaba...


Kullandığım laptop ve evdeki tüm laptoplar ne hikmetse bir anda arızalanınca mecbur bu hafta boyunca yazı yükleyemedim...
Buraya hafta içi her gün düzenli olarak yazı yükleyebilmek en büyük isteğim sanırım.
Hal böyle olunca tabi bu gibi durumlarda insan üzülüyor.
Yine de buna da şükür diyerek, kaldığımız yerden devam...
 
Bugün sizlere kaş bölgeme vede yüzümdeki belli başlı bölgelere yaptırdığım iğneli epilasyon sürecimden biraz bahsetmek ufak da bilgilendirmeler yapmak istiyorum.

Öncelikle lazer epilasyon dan çok daha etkili olduğunu söylemeliyim.
Takdir edersiniz ki her kıl özel muamele görerek tek tek ilgileniliyor :)
Lazerde görülemeyen ince sarı,kızıl kıllar içinde gayet ideal bir epilasyon şekli.

Lazer Epilasyonla olan belli başlı farklarını önce sizlerle paylaşmak istiyorum.

Acı...
 
Ah AH!
Unutamıyorum o çektiğim acıları...
İlk 2-3 seans giderken ayaklarınızın geri geri gittiği bir süreç olabilir. 
Acıdan gözlerinizden bir iki damlacık bile dökülebilir.
Ama
Tabi ki de acı düzeyinize bağlı bir durum bu...
Benim canım biraz tatlıdır çok fazla acıya gelemem bu yüzden ben ve benim gibiler ilk başlarda fazlasıyla zorlanabilir.
Ama korkmayın aynada o sevmediğiniz görüntüyle karşılaşmanız günler geçtikçe erteleniyor...
Ve bu durum size fazlasıyla güç verecek :)
Zaten acıya 3-4 seans sonrasında alışıyorsunuz...

Zaman...
 
Lazer belli bir bölgeye komple atış yaptığı için kısa vakitte sonlanırken iğnelide bu şekilde olmayacaktır.
Kıl düzeyinize bağlı olarak saatlerce o güzellik merkezinde kalmak zorunda kalabilirsiniz.
Kıllar azaldıkça sürede azalıyor tabi ki.


Gelelim asıl konumuza...

 
İğneli EPİLASYYON
 
 
Etkili bir işlem istiyorsanız özellikle yüz bölgeniz de iğneli epilasyon tercihiniz olabilir. 
Ben bıyık bölgemi iğneli yaptırmadığım için çok pişmanım..
Kaş ve alın bölgem aylar öncesinden bitmişken bıyık bölgem için hala düzenli olarak gitmekteyim.
Ve bu durum fazlasıyla canımı sıkıyor...

İğneli epilasyon işlemimden sonra işlem gören bölgem devasa kızarıyor.
Yakın arkadaş grubum bilir.
Ben işlemden sonra bir kaç gün ortalıklarda gözükmem, gözükemem :)
Cildinize işlem sonrasında ara ara alkol sürmeniz kesinlikle gerekmektedir.
Bu şekilde iltihaplanma sorunu yaşamayarak yaraların kısa sürede kapanmasını sağlarsınız.

Kaş bölgenize iğneli epilasyon yaptırmak biraz daha düşünmenizi gerektirebilir.
Unutmayalım ki alınan kıllar bir daha çıkmayacaktır.
İstediğiniz şekilden emin olana dek beklemekte fayda var diyebilirim.
Bu sürede sadece kaş ortası için gidebilirsiniz.

Ücretlendirme işlem gören bölge üzerinde çalışma süresiyle hesaplanıyor.
30 dk işlem gören kişinin ile 1 saat işlem gören kişinin ücreti farklı olacaktır.

Dikkat edilmesi gerekenler...
 
İşlemden sonra ki ilk saatler yoğun güneşe çıkılmamalı.
 
İşlem gören bölgenin güneş almamasına gayret gösterin.

İşlemden sonra 12 saat işlem gören bölgeye kesinlikle su değdirilmemeli.

İşlem gören bölgeye ilk 3 gün kozmetik-bakım parfüm gibi ürünlerin kullanılmamasına dikkat edilmeli.
 

Yazdıklarım işlem süresince bana söylenenler ve tespitlediklerimdir.

Karar verme sürecinize yardımcı olabilmenin umudu


Ve
 

Sevgilerimle









36 yorum:

  1. Merhaba,blogunuzu severek takip ediyorum,benin bloguma da göz atarmısınız :) kolalimilkshake.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. Ben de şu anda lazere gidiyorum ama yüzüme bir türlü cesaret edemedim. Bazı arkadaslarda iz kaldı. İgneli gerçekten güzel sonuç veriyor mu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben çok güzel sonuc aldım,soylenenlerı doğru yaparak vede yazımda ki maddeleri de uygulayarak da çok güzel sonuclar alacağınıza eminim.Tavsiye ederim.

      Sil
  3. Zor kadın olmak gerçekten sizi de beklerim bloguma ve takibe :)

    YanıtlaSil
  4. merhabalar bende blog açtım blogumu takip edip yorum bırakarak destek olursan çok sevinirim. ben senin blogunu takibe alım bile :)yorumların benim için çok kıymetli http://sengulasikkutlu.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  5. Nerede yaşıyorsunuz acaba ? Bende gitmeyi düşünüyorum da :) blogunuzun tasarımını çok beğendim ayrıca ^.^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İstanbul-Beylikdüzü canım Çok Teşekkür ederim:)

      Sil
  6. Epilasyon hakkında verdiğiniz bilgiler için çok teşekkürler. Ben de blogumda konuyla ilgili Epilasyon Aleti Tavsiyesi başlığı altında bilgiler paylaşmıştım. İsterseniz göz gezdirebilirsiniz.

    YanıtlaSil
  7. https://www.epidermis.com.tr/ lazer epilasyon cilt bakımı,saç ekimi,epidermis lazer epilasyon,iğneli lazer epilasyon,kıl dönmesi ve batık çözümler,sivilce tedavisi,leke tedavileri,kalıcı makyaj,kaş kontürü,izmir lazer epilasyon,lazer epilasyon izmir,bölgesel incelme,terleme tedavisi,göz çevresi tedavileri,kılcal damar tedavisi

    YanıtlaSil
  8. İğneli epiposyonu kaslarinizami yaptirdiniz adresini verirseniz sevinirim hayırlı geceler

    YanıtlaSil
  9. 81B3ABritneyC842D14 Nisan 2024 01:59

    CF6BD
    ----
    ----
    ----
    matadorbet
    ----
    ----
    ----
    ----
    ----

    YanıtlaSil