Herkese Merhaba

Buralarda olmayalı daha doğrusu yazdığımı yayınlamayalı uzun zaman oldu sanırım

Ve o günden bugüne hayatımda öylesine güzel şeyler değişti ki..

Biraz yazmak biraz paylaşmak biraz da içimdekileri dökmek istedim sanırım özlediğim buralara.. 
Şu aralar sık sık aklıma gelen şu cümleler ile başlamak istiyorum



Bir yaşa ne kadar şey sığdırılabilir di..

ya da


Bir senede ne kadar farklı bir Ben olabilirdim..



Eş , Anne ...


Tam da bu kadar işte

..
Koca bir yılın sonunda da

Evliliğim bir yılını geride bırakmışken ilk şunu diyebiliyorum sanırım


Asla
Olmaz demeyin
Yaradan bilir...
Nasip
Ondan ötesi teferruat

Bilemezsin,bilemeyiz

Bilemiyoruz..

Ben hayalimdeki adamı çizsem anlatsam bu kadar olur muydu

?

Şuan sadece isteyin diyebiliyorum ne istiyorsanız kimi nasıl istiyorsanız yaradan dan isteyin yeter ki.. 
Nasip eder en güzel haliyle

İnanın..

Aşk güzel şey çünkü.

Huzurun adresi Aşk güzel şey çünkü
Ve şunu söyleyebilirim ki bir kadın olarak
Sevilmek inanılmaz bir duygu
Gerçekten sevilmek.


Bana sıcacık bakan gözlerini teslim ediyor her kapıyı açtığımda


İnanılmaz bir duygu
!
..

05.02.2017

Tam bir yılı devirmişken bugün
' Ne yazsam kifayetsiz '
Aslında

Belki hayatımda ilk defa kullanıyorum bu kalıbı da
Şimdi anlıyorum ne demek
Gidip geldiğim klavyede bakıp durduğum ekranda
Sadece bunu yazabiliyorum sanırım

Hayatıma girdiği güne binlerce kez şükürler olsun dediğim
En dolu kahkahalarımı bile aratmayacak kadar dolu gülümsemeler yaşatan

Güzel Adamım
Şükür ediyorum ...

ve

Şimdi 22 diyorken hayat arkadaşımla bir yılı devirmişken dönüp baktığım
Koca bir yılın bana bıraktığı bembeyaz bir iz

Hira 'm
Kara Kızım
Artık
Her yaşım onun
Her yaşı benim hayatım

18.12.2017
07.15

Çektiğim bir acıyı bu kadar sevebileceğim hiç aklıma gelir miydi..

O kara saçları O etrafa şaşkın şaşkın bakan kara gözleri O kokuyu
O ilk karşılaşmamızı Ömrüm boyu Unutabilir miyim
?
Dualarla çıktığım o kapıdan sancılarımı dindirircesine düşündüğüm o dönüş yolu
Hayali bile güzeldi Hayali bile büyüleyiciydi
Bize baktıkça ona baktıkça
Daha ne isterim ki
Daha fazla ne kadar mutlu olabilirim ki diyorum..
Şükürler olsun

Allah-ü teala isteyen herkese ama herkese nasip etsin dilerim ki tarifi olmaz bu duyguyu

Aslında bu yazı bitmez
Tabiri caizse
Yazdıkça yazasım var ..

Yazdıkça içimden dökülen o kadar çok satır var ki
Ama biraz benimle kalmasını istiyorum sanırım bazı satırlarımın
Biraz da her okuduğumda beni çok da fazla gözyaşlarına boğmasın diye de kısa kesiyorum
:)

Güzel anılarda Güzel yazılarda buluşmak dileğiyle..
























































  





















































































31 yorum:

  1. Vayyy ne kadar güzel bir şey ya 😍ne guzel bu duygulari yaşamak sizde çok guzel yazmissiniz maasallah 🤗

    YanıtlaSil
  2. 1 senede hem de... maşallah, Allah mutluluğunuzu bozmasın :)

    YanıtlaSil
  3. Ne güzel mutluluklar..hepsi peşpeşe gelmiş...hayırlı olsun,huzurlu mutlu olun💕

    YanıtlaSil