Herkese Merhaba

Geçtiğimiz günlerde İdil Tatarinin Youtube hesabında bu tarif ile karşılaşınca markete ışınlanasım geldi diyebilirim :)
Tam bir Marshmallow hastasıyımdır...
Eee bu tarifte kaçmaz bu hastaya :)


Ve 10 dk'ınızı alacak bir tatlının bu kadar lezzetli olmasına şaşıracaksınız...

S'mores Dip yani Marshmallow tatlımız yurt dışında epey seviliyor, en ünlü tatlılar arasında...

Hemen tarife geçelim o zaman.

(Tarifi gece yapacak vakit bulduğum için görsellerimin kusuruna bakmayın, lütfen)

Malzemelerimiz bu şekilde.
Ben evde bulduğum sütlü çikolataları kullandım.
Marka yada miktar keyfinize göre diyebilirim.
Sütlü çikolata olmasını tavsiye ederim.
Bitter yada meyveli fazlaca ağır olan tarifimize fazla yoğun gelebilir.


Çikolatalarımızı fırın kabımıza ve yahut Borcamımıza diziyoruz.


Üstüne Marsmallowlarımızı diziyoruz.
Ben markette ancak küçük boylarını bulabildim ama büyük boyu kullanmanız son görüntü açısından daha görselliği yüksek olacaktır.
1 paket büyük boy tarif için gayet yeterli.

Ve fırının en yüksek derecesine ayarlayarak Marshmallowlarımızı kızarana dek fırında tutuyoruz.


Ve evet artık son perde
Zaten oradan sonrasını inanın hatırlamıyorum yok yani bende :)
Petibörünü kap ve kısaca 
Gömül :)

Lezzetini anlatamam...
Bu kadar pratik olması kendine bağlıyor zaten.
Ah keşke markette Marshmallaw için de 'Kalmadı abla' lafını da sık sık duymasak...

Hemen minnacık malzeme listesini oluşturup pazarınızı da bu tatlıyla taçlandırın...

İdil tatarinin youtube hesabında ki S'mores Dip tarifine de buraya tıklayarak ulaşabilirsiniz.




Yazımı sonlandırmadan çıktığı ilk gün gitmek nasip olan
Dünyanın En Güzel Kokusu filminden de sizlere kısaca bahsetmek fikir vermek istiyorum.

12 şubatta vizyona giren film doyasıya bir Aşk filmi..

Tuba Ünsal'ın oyunculuğuyla Rıza Kocaoğlu'nun oyunculuktaki tatlılığı kıyasıya kapışır diyebilirim.

Filmde sizi komediden dramaya fazlaca hızlı bir geçiş bekliyor.

Film o dramanın sinyallerini verse dahi iki başrol'ün tatlılığına dalmışken çok oralı olmayabilirsiniz :)

Kesinlikle tavsiye listemde.
Güzel hislere sahip olmanızı sağlayan bir film
Ben den söylemesi...



Sevgilerimle...






33 yorum:

  1. Bu tatlıyı bu aralar herkeste görüyorum daha fazla dayanamayıp yapıcam :)

    YanıtlaSil
  2. Afiyetler olsun ve ellerinize sağlık bloğuma beklerim http://sekeradamca.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  3. Afiyetler olsun ve ellerinize sağlık bloğuma beklerim http://sekeradamca.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  4. Valla gömülmesen ayıp olurdu. Çok da pratik denemek lazım

    YanıtlaSil
  5. harika görünüyor, bu kadar methettin mutlaka denicem :)

    YanıtlaSil
  6. merhaba canım çok farklı bir tarif denemek istiyorum :=) bu arada bende bloğuma beklerim bloglaşalım sevgiyle kal :)

    YanıtlaSil
  7. Şeyda sayesinde geldim ve tarife bir kere bir kere daha baktım da baktım :D
    Nasıl yediğini de merak ettim :)) Allta çikolatalar eridi değil mi? Anlatsana bana tüm detayları nasıldı o çikolatalar :D Ahhh ah :))) Eline sağlık!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Petibörle bana bana yiyiyoruz :)Kendini kaybederek tabi :)

      Sil
    2. Dağınık valla bana bana mı yenir hapur hupur mu bilemem ama ben bunu kaşıklayarak bile yerim yani :D

      Sil
    3. Komşum sen yedin mi? Ben çok merak ettim de junior'a yakalanmadan nasıl yapılır da yenilir :D

      Sil
  8. Bir anda benim de canım çekti böyle görünce o.o Hazır yurtta değil de evdeyken denemek lazım sanırım *-* Ellerine sağlık Zeynep! ^^

    YanıtlaSil
  9. çok güzel görünüyor kesinlikle deneyeceğim

    YanıtlaSil
  10. blogunuzu izlemeye aldım sizide bloguma beklerim :)

    YanıtlaSil
  11. Filmi bilmiyorum ama tatlının kokusunu duyar gibiyim sanki. Ellerinize sağlık. :)

    YanıtlaSil